BOLUSPORUMUZDA YENİ BİR SÜPER LİG OYUNCUSU DAHA...
Boluspor yönetimi transfer komitesi prensipte daha önce anlaştıkları Çaykur Rizespor’un forvet oyuncusu Seydihan BAŞLANTI ile anlaştı.
Boluspor kulüp binasında gerçekleşen imza töreninde Hollanda / Wurselen kentinde dünyaya gelen ve futbol hayatına burada başlayıp Çaykur Rizespor’un yabancı statü ile 2004 yılında transfer etmesi ile Türkiye süper Liginde 6 karşılaşma , 2.Lig B Liginde 16 karşılaşma ve Türkiye Kupasında 2 karşılaşmada yer almıştır.
İmza töreninde başkan Çarıkçı “ Seydihan’ı 5-6 kulüp istemesine rağmen Boluspor’u seçmesi bizim için mutluluktur. Buda yapmış olduğumuz kulüp politikasına uygun olarak hareket etmemizden kaynaklanmaktadır. Boluspor kulübü anlaşmış olduğu futbolculara vaat ettikleri karşılamış ve Türkiye’de konuşulan bir kulüp olmuştur. Artık herkes Boluspor’a gelmek istiyor. Seydihan Boluspor’umuz için hayırlı olsun” dedi.
İmza töreninde başkan Çarıkçı “ Seydihan’ı 5-6 kulüp istemesine rağmen Boluspor’u seçmesi bizim için mutluluktur. Buda yapmış olduğumuz kulüp politikasına uygun olarak hareket etmemizden kaynaklanmaktadır. Boluspor kulübü anlaşmış olduğu futbolculara vaat ettikleri karşılamış ve Türkiye’de konuşulan bir kulüp olmuştur. Artık herkes Boluspor’a gelmek istiyor. Seydihan Boluspor’umuz için hayırlı olsun” dedi.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder